reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Lenčová

Lucia Lenčová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som manželka, matka..(.na to, že mám veľmi živé dvojičky a malú diktátorku asi dosť flegmatická:-)) Som prekladateľka...minimálne odkedy sme sa presťahovali za hranice a manžel študuje:-) No v prvom rade rada píšem. Stratila som blízku osobu a po dlhšiu dobu nevedela dať na papier správne slová...teraz ich začinam nachádzať a v rámci psychohygieny ma láka podeliť sa o ne so svetom Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Bez obočia

Lucia Lenčová

Bez obočia

Byť chvíľu bez obočia je ako nasadiť si šiltovku a dúfať, že ma funkciu neviditeľnosti, že nás na ulici prehliadnu...

  • 24. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 105x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu